Računovodstvo Celje

  • Aškerčeva 15, Celje
  • 8 - 16 Pon - Pet
  • Kako ravnati, če je vloga za izdajo A1 zavrnjena zaradi...

Četrtek 10 januar 2019: Plačilo akontacije dohodnine 

Torek 15 januar 2019: obračun prispevkov za SP in družbenike

Nedelja 20 januar 2019: Poročanje Banki Slovenije BST, KRD, DVP, SN-T

Ponedeljek 21 januar 2019: Poročanje obrazca RP-O za DDV, obračun DDV EU in obračun DDV za elektronske storitve

Četrtek 24 januar 2019: Obvezni pobot AJPES

Potrebujete učinkovit računovodski servis

 Brez skritih stroškov

 Ugoden mesečni pavšal

 Sprotno mesečno spremljanje poslovanja

Potrebujete učinkovit računovodski servis

 Brez skritih stroškov

 Ugoden mesečni pavšal

 Sprotno mesečno spremljanje poslovanja

Vlada je na svoji 187. redni seji, ki je potekala 26. aprila 2018, sprejela predlog stališča Republike Slovenije k zadevi Predlog uredbe Evropskega parlamenta in Sveta o evropskih ponudnikih storitev množičnega financiranja za podjetja.

Republika Slovenija podpira Predlog uredbe Evropskega parlamenta in Sveta o evropskih ponudnikih storitev množičnega financiranja za podjetja, s pridržkom, da mora končno besedilo uredbe vključevati podrobnejšo opredelitev razlike med storitvami množičnega financiranja, ki jih smejo opravljati vsi ponudniki teh storitev, ter storitvami sprejemanja depozitov od javnosti, ki jih smejo opravljati le kreditne institucije.

Predlog uredbe Evropskega parlamenta in Sveta o evropskih ponudnikih storitev množičnega financiranja za podjetja – 7049/18 je Komisija sprejela v okviru svežnja ukrepov za poglobitev unije kapitalskih trgov. Eden ključnih namenov te reforme je razširitev dostopa do financiranja za inovativna podjetja, zagonska podjetja in druga podjetja, ki ne kotirajo na borzi.

Inovativna podjetja, zagonska podjetja in druga podjetja, ki ne kotirajo na borzi, imajo zaradi strukturne asimetričnosti informacij težave pri pridobivanju finančnih sredstev, zlasti ko napredujejo iz zagonske faze v fazo širitve. Ob okrnjenem delovanju trga, se je v zadnjem obdobju množično financiranje razvilo v uveljavljeno obliko črpanja virov iz množic in alternativnega financiranja. Nekatere države članice so v odziv na to uvedle domače režime za množično financiranje. Zaradi različnih regulativnih pristopov držav članic pa se poslovni modeli na teh osnovah razvitih platform ne morejo enostavno uporabljati za čezmejno opravljanje storitev v Uniji. Glede na negotovost in visoke stroške izpolnjevanja predpisov za platforme pri čezmejnem delovanju, ki nastanejo zaradi odsotnosti primernega okvira EU za dejavnosti množičnega financiranja, se ponudniki storitev množičnega financiranja soočajo s težavami pri širitvi poslovanja, čezmejni tokovi pa ostajajo omejeni. Zato želi Komisija s predlaganimi novimi predpisi določiti enotne sorazmerne zahteve za opravljanje storitev množičnega financiranja in olajšati čezmejno opravljanje teh storitev ter obenem obvladovati operativna tveganja in zagotavljati visoke ravni preglednosti ter zaščite vlagateljev.

Cilju predlagane uredbe so tako: določiti sorazmerne zahteve za opravljanje storitev množičnega financiranja, olajšati čezmejno opravljanje teh storitev, obvladovati operativna tveganja ter zagotavljati visoko raven preglednosti ter zaščite vlagateljev. Uredba naj bi torej zagotovila enotne, sorazmerne in neposredno izvedljive zahteve za izdajo dovoljenja in nadzor nad evropskimi ponudniki storitev množičnega financiranja, skupaj z enotno točko za nadzor, s tem pa tudi zagonskim podjetjem in MSP zagotoviti varnejše in stabilnejše okolje za dostop do alternativnih virov kapitala.

Vir: MF

Pokličite